2013. augusztus 15., csütörtök

Lanarte 34274 - Marjolein Bastin / Madáretető

Amikor a boltot be kellett zárnom - húúúúú, már milyen régen is volt :-( - akkor pár Lanarte készletet, amik szépek voltak és a szívemhez nőttek, nem hagytam ott a készletben, hanem szépen elhoztam magamnak. Tudom, nem voltam korrekt, de az egész akkor helyzet velem szemben sem volt az, és azt hiszem, ezzel egy kis darabot a boltomból magammal hozhattam. Tényleg csak egy icinke-picinkét :-) 
Szóval van pár gyönyörűséges készletem, olyanok, amik nem kis darabocskák. 

Mikor megérkezett április elején a drágám a majd 7 hónapos külszolgálatból, és meglepetésként kapott két keretezett képet is - mert ugye ajándékot csak keretben illendő adni - szépen rábeszélt, hogy ha már így belejöttem ezekbe a nagy képekbe, akkor igazán csinálhatnék még valamit a szekrényben lévőkből. Hely a falon van bővel, ha meg úgy tűnne, hogy mégsem, inkább átrendezi a őket, de hímezzek. 
Elsőre erre esett a választás:

27-es hímzővászon
DMC osztott hímzőfonal
Méret: 37 x 54 cm

3 megjegyzés:

Edit írta...

Imádom a Lanarte mintákat! :) Ez a madáretetős már nálam is tervben volt egyszer...

napcsi írta...

Miért múlt idős a mondatod? Még meghímezheted :)
Amúgy en is szeretem a Lanarte mintákat, és a vásznakat is ami készletekben van:p

Edit írta...

Igazad van, még meghímezhetem. :)