2015. október 23., péntek

Madáretető keretben

Millió éve nem jártam itt, nem is hímeztem szinte semmit. És most, hogy végre hosszú szekrénypihenő után végre felkerült a falra az a nagy imádattal hímzett madáretető, gondoltam feldobom a Pinterestre. Na persze, mert ha az olyan egyszerű lenne. Nem úgy van ám az, ahogy én kitalálom. Hogy csak úgy egyszerűen csatolom a telómról, hát nem, azt nem lehet. Ezért kénytelen volt ide jönnöm, hogy a linket csatolni tudjam :)

A fotó sajnos nem adja vissza milyen csodaszép, milyen nagy, de most már mindig látom, ha a nappaliba lépek. Olyan jó érzés :)

Csak úgy halkan megsúgom, hogy mikor először megláttam a keretezőnél, felkiáltottam, hogy milyen gyönyörű. Szegény néni biztos megijedt, hogy ez a nő nem normális, de nem igazán érdekelt akkor abban a pillanatban, csak hangot adtam az elismerésemnek :)
Örülök, hogy ma ünnepnap volt. Így átmentünk már reggel az északi szomszédainkhoz .....Komárnoba. Nem tudtam mennyit fogunk fizetni, mert a főnök vette fel a rendelést. Közben elárultam neki, hogy ismerjük egymást ...régről.... mikor még én is részese voltam a keretezőszakmának. Jót beszélgettünk, miközben Gergővel pakolásztuk le a falról  a mintákat. Mit ne mondjak.....  iszonyat jó érzés volt.... az a légkör, az illatok.....
Mikor hazaértünk, cseppet aggódtam, hogy milyen lesz majd, de gyorsan eltereltem a gondolataimat egy kis főzéssel, teregetéssel. Még nem volt kész az ebéd....úgy nagyjából két óra telhetett el a hazaérkezésünk óta, mikor csörgött a telefonom, hogy kész a kép, mehetünk érte. Megmondta mennyibe fog kerülni.... már régen kereteztettem, meglepődtem az áron.... na de mikor megláttam, boldogan fizettem ki, mert megérdemelte ez a kép ezt a szép keretet :)





4 megjegyzés:

Edit írta...

Ez a kép olyan, mint egy festmény! Tényleg gyönyörű!!! :)

Két év után végre újra itt vagy! Ugye jössz többször is? Biztos van még mit mutatnod. :D

napcsi írta...

Sajnos nincs. Csak egy kis gésa, egy színnel. Majd azt is festeszem:-) amúgy olvastam, sok-sok szuper könyvet :-)

napcsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Vera írta...

Gyönyörű!Minden nap megnézhetted...szépséges!!!!!!!